کسب رتبه اول درآمدی و جذب اعتبارات عمرانی توسط معاونت خدمات شهری مشهد جایگاه اول خدمات شهری مشهد در توسعه زیرساخت، پاکیزگی و درآمدزایی کشور مشهد؛ شهر بدون دست‌فروش سرگردان، با رویکرد نوین مدیریت شهری خدمات شهری، ویترین برتری مشهد در مدیریت شهری کشور حمایت کنگره بین‌المللی امام‌رضا(ع) و علوم روز از دانشجویان نوقلم آلودگی هوا در ۵ منطقه کلانشهر مشهد (۶ خرداد ۱۴۰۴) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پیش‌بینی ما برای امسال، ۵ میلیون مترمربع آسفالت است کارخانه تولید قیر امولسیون در مشهد به بهره‌برداری رسید | قلندرشریف: اقدامات شهرداری مشهد در کشور الگو شده است + فیلم هزینه ۲ میلیون یورویی برای خرید ماشین‌آلات پیشرفته تراش و آسفالت و ایجاد کارخانه تولید قیر امولوسیون در مشهد رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: هدف‌گذاری آسفالت سالانه شهر باید به ۷ میلیون مترمربع برسد معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: هر متر مربع روکش آسفالت مشهد ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد معاون شهردار مشهد: سیاست اصلی ما این بود که از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصوریان: حلقه‌های میانی را برای برطرف‌کردن آسیب‌های اجتماعی به صحنه آوردیم نمایشگاه «به توان مردم» در مشهد افتتاح شد+ فیلم شهردار مشهد مقدس: شهرآرا یک رسانه محلی و شهری، اما با بُعد ملی است | رسانه مردم مشهد یکی از سفیر‌های فرهنگ رضوی است + فیلم بهره‌برداری از کارخانه تولید قیر امولسیون و رونمایی از ماشین‌آلات سنگین جدید سازمان عمران شهرداری مشهد کوچه‌ای که تنها بازمانده محله‌ای کهن است | «پاچنار»، هزارتویی دور یک مسجد گرفتاری کسبه و ساکنان کوچه سرشور مشهد با ترافیک، بی نظمی و تابلوهای ورود ممنوع حادثه در محل خط لوله آب در پروژه احداث دوربرگردان شرقی ابوطالب مشهد (۵ خرداد ۱۴۰۴) کاهش مصرف برق در بوستان‌های مشهد | روشنایی تا ۵۰ درصد کم می‌شود
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: شهرآرا یک رسانه محلی و شهری، اما با بُعد ملی است | رسانه مردم مشهد یکی از سفیر‌های فرهنگ رضوی است + فیلم

  • کد خبر: ۳۳۴۹۱۶
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۶
شهردار مشهد مقدس: شهرآرا یک رسانه محلی و شهری، اما با بُعد ملی است | رسانه مردم مشهد یکی از سفیر‌های فرهنگ رضوی است + فیلم
شهردار مشهد گفت: باوجود اینکه شهرآرا جوان‌ترین رسانه شهری ما است، اما بسیار خوب در بین رسانه‌های محلی کشور جا افتاده و خیلی زود به بلوغ رسانه‌ای رسیده است.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی شهرآرا، اظهار کرد: سالروز تولد شهرآرا را به همه همکاران عزیزم در مؤسسه شهرآرا تبریک می‌گویم. شهرآرا امروز در بین رسانه‌های محلی کشور جا افتاده است و باید بگوییم رسانه شهرآرا یک رسانه محلی و شهری است که بُعد ملی دارد، مخصوصاً در حوزه فضای مجازی و شهرآرانیوز.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از روزنامه‌ها و رسانه‌ها تاحدودی جنبه اصیل رسانه‌ای و روزنامه‌ای خود را از دست داده‌اند، اما روزنامه شهرآرا روز به روز اصالت خود را تقویت می‌کند که این به دلیل دقت همکاران، سرعت آن‌ها در انعکاس اخبار و شفافیت و خلوص در حوزه رسانه است که به عنوان یک مرجع خبری در حوزه اخبار شهر مقدس مشهد معرفی شده و نه‌تنها ملی، بلکه بین‌المللی است.

شهردار مشهد مقدس بیان کرد: با توجه به اینکه مشهدالرضا(ع) جهانشهر برکت و کرامت است، روزنامه شهرآرا تنها یک رسانه خبری و منعکس‌کننده اخبار مختلف نیست، بلکه یکی از پیوست‌های فرهنگی شهر مشهد است. هویت مشهد یک هویت ویژه و به ولایت و آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) وصل بوده، بنابراین با توجه به جاری و ساری بودن فرهنگ رضوی در شهر مشهد، مسلماً روزنامه شهرآرا یکی از سفیر‌های فرهنگ رضوی است.

وی ادامه داد: این روزنامه در حوزه رسانه‌ای کشور وظیفه سختی داشته، اما خوشبختانه خوب مدیریت شده و تلاش کرده بدون کمترین مشکل و حاشیه کار را پیش ببرد. در این دوسه سال اخیر نیز روزنامه شهرآرا ارتقای خوبی در حوزه فضای مجازی و شهرآرانیوز پیدا کرده و پیوست‌های مناسبی هم دارد که جزو پیوست‌های بی‌نظیر و فاخر در بین رسانه‌ها و روزنامه‌ها است. ازجمله این موارد، پیوست‌های هفتگی مانند شهرآرامترو، پلخمون، کوله‌پشتی و شهربانو است که می‌توانند یک روزنامه، مجله یا هفته‌نامه باشند. انتظار داریم که از این پیوست‌ها، هفته‌نامه‌های خاص ایجاد شود.

قلندرشریف با اشاره به اینکه همکاران ما در شهرآرا نیرو‌های متخصص هستند، تصریح کرد: همکاران ما افراد بسیار خوبی هستند، نیرو‌های جوان، اما باتجربه، باانگیزه، مخلص و توانمند. عِرق همکاران ما در حوزه شهرآرا به این رسانه و مؤسسه باعث شده که تمام‌وقت، پرتوان، پرتلاش و ۲۴ساعته کار کنند تا اخبار به‌موقع، لحظه‌ای، شفاف، سالم و سریع به دست مردم برسد.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: کار جمعی و گروهی بوده و هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند بگوید متکی به فرد است. تک‌تک همکاران ما یکی از پایه‌های استوار این رسانه و روزنامه هستند. امیدوارم به سمتی برویم که به‌تدریج شهرآرا را به یک روزنامه ملی تبدیل کنیم. شهرآرا بُعد رسانه‌ای خود را روز به روز ارتقا داده، حفظ کرده و خود را به عنوان یک بخش از پازل اصلی هویت فرهنگی، رسانه‌ای و نشریه‌ای مشهد جا انداخته است.

وی اضافه کرد: کار‌های خاص دیگری نیز در حوزه جنبی توسط شهرآرا انجام می‌شود که یکی از آن‌ها مشهدچهره است. در این حوزه، چهره‌های صرفاً مشهور مشهد در حوزه رسانه، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علما معرفی نمی‌شوند، بلکه در محلات نیز افرادی را که شاخص‌های خاص محلی هستند، معرفی می‌کند.

قلندرشریف گفت: تأکید ما این است که شهرآرا نباید تبدیل به ارگان رسانه‌ای شهرداری شود، بلکه روزنامه و رسانه شهر مشهد، مردم مشهد و در کنار آن مدیریت شهری است. من مطمئن هستم جایگاه شهرآرا روز به روز رفیع‌تر خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->